Jag lever !

Jajjamen . Jag lever.. Har vart halvkass några dagar nu men jag lever ! =)
Har tillbringat de senaste dagarna framför mysteriet på greveholm med min syster som vart hemma hos mig nu när Chrille har vart på resjobb. Jag och Hannapanna har haft super mysigt verkligen. Älskar när vi har systermys så . :) Men nu har hon åkt hem till Mammsen igen och jag sitter med stor väntan efter att min Älskling skall komma hem . Har saknat han något ENOOOORMT... Vill att han skall komma NU !

Vill ge Sara Toll min vän som jag inte träffat på super länge ett stort Grattis till deras otroligt fina son som äntligen har kommit till världen. Grattis tjejen och hoppas alla mår bra !

och på tal om de så imorgon så händer de en grejj som kan bli till en stooor grejj i framtiden.. Imorgon kl 11.00 på um.. yes yes.. så är de..

Ne vet ni va .. Jag vet att jag e tråkig men orkar inte blogga faktiskt.. Jag och Hanna började kolla på Sunes jul förut så jag skall fortsätta med de nu . :)

Och just de.. Jag trivs sjukt bra på mitt nya jobb LOVE IT !

Uppdaterar senare eller imorgon.. Nu ska ja längta efter min älskling och kolla på Sunes jul .. hihi..


/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback