Kvällen vs Natten....

Det snurrar runt för många tankar i mitt huvud för att sova.
Jag antar att man skall vara glad . Men jag orkar inte vara glad. Känner mig förvirrad och känslokall. Vet inte vad jag skall känna för känslor. Det är något konstigt i luften . Varför nu?

Ibland undrar jag om inte jag och min syster borde vart tvillingar. Vi känner på oss direkt när det är något med någon utav oss. Och så sympati deppar vi ihop om någon är lite ledsen. Nu är det min syster. Men det är jag som sitter uppe här i soffan och har ont i magen och känner för att gråta. Varför är det så ? Är livet så konstigt?
Det värsta är också att ju mer man grubblar ju mer knäpp blir man.

Imorgon är detta året slut. Jag och Elsa var i stan förut och gjorde den årliga listan på vad som hänt under året som gått. Vi visste nog inte riktigt om vi skulle skratta eller gråta.. Sjukt år. Riktigt sjukt också. Roligt? Aa stundtals... Aja. Nu är det förbi också. Precis som alla andra år. Bara ett trasigt minne i bakhuvudet kvar.. Jag tror på att man minns sånt som betyder. Det är nog därför jag minns så mkt . För allting som kommer i närheten av mig har betytt eller betyder otroligt mkt för mig. Mest betyder . För jag har svårt att glömma.

Ne nu ska ja väll lyssna på lite goa låtar å försöka tänka på andra saker.. Bättre saker ... eller nått jag vet inte .. Känner mig ensam !
Hatar att vara ensam....

Gott nytt år på er alla .
Kommer nog inte skriva imorgon.

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback