Lycka!

Jag säger som min underbara Lisa.
Fy tusan vad lycklig jag är idag. =)

Jag har världens bästa vänner och världens bästa familj och världens bästa pojkvän och hans familj.
Nu skall vi åka och handla inför lite kalas som vi skall ha imorgon när hjärtat mitt fyller år !
Älskar honom över hela mitt hjärta. Jul och nyår närmar sig och jag Älskar de !
Under jul kommer jag sakna min man så otroligt mkt. Men det är stora steg som skall tas efter de :D Jag längtar av hela mitt hjärta!


Pratade precis med Peter också . Vi skall ta och ses i veckan . Saknar honom. Han är en utav dem bästa ! Vänner föralltid känner jag alltid när jag pratar med honom ! Massa kärlek till dig !


Ha en underbar kväll allesammans de skall jag ha !

GLÖM INTE KOLLA PÅ HJÄLTE GALAN IKVÄLL KL 20.00 PÅ TV4.

/Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

Me like alot :) <3 miss you babe.. Måste fan ses snart!

2009-12-14 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback