Mindre huvudverk åt folket...

Japp.. Huvudverk har jag haft idag.. Och ingen vanlig sådan. Satan va ont jag har haft. Vaknade imorse och trodde jag skulle gå i tusen bitar när jag reste mig upp.. INTE KUL....
Extra knäcket som jag har när jag inte är på Dagiset är kanon. Ni hittar mig på Törnrosas blommor på södra vägen.
Det är så underart att vara tillbaka med blommorna igen. Älskar de. Och trivs även där som fisken i vattnet. :)
Känns så bra !

Idag/Kväll hoppas jag att vi ska få in granen ÄNTLIGEN. Eller aa vi måste iförsig åka bort till stallet först för att hugga den och bilen har pajjat så .. eeeh. aaa vet inte hur älsklingen tänkt sig. Men jag hoppas att de löser sig iaf.
Nu sitter jag iaf hemma i soffan och skall snart ta mig en dusch..
Undra va man skall äta ikväll. Hmm..
Jag och älskling MÅSTE ta oss tid att komma in till stan tillsammans me någon dag... fan jag jobbar ju sent hela tiden typ... Aja de löser sig. Hoppas bara att vi hittar de rätta. :D Spännande. Inte långt kvar nu.

Älskar dig min prins!




/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback