Nyårslöfte..

Nu har jag kommit hem från stan efter ett nytt försök till mobilköp som gick ungefär lika bra som häromdagen.. Imorgon är mitt absoluta sista försök annars köper jag mig en elvisp eller nått istället ! Blir ju förbannad !

Träffade iaf min älskade Peter i stan. Va så kul att se honom å krama om honom igen! Har saknat massor. De värsta när man ses så sällan är att man har så mkt att säga så att man glömmer hälften . men men vi fick lite koll på läget iaf :D Så de va ju bra .. hihi..

Innan jag åkte in till stan idag så kom jag på vad mitt nyårslöfte blir. Jag kommer inte säga de men de handlar om mig.... Och det är inte att sluta röka. Det kan jag göra när jag känner för det ändå har jag ju märkt. Känns bra att ha kontroll på rökningen faktiskt... =)

Mitt nyårslöfte är iaf bäst! Tror att folk kommer undra lite över de när dem väl kommer på vad de är.. spc folk i min närmsta närhet... Men men de är för mitt eget bästa iaf.. :) Kommer bli mindre konflikter...

Så är de..
Nu skall jag och hjärtat åka å hälsa på johan och Maria.. Skoj skoj skoj .. Läääängesen som fan ! Saknar dem båda två. Men mest Maria.. Förlåt Johan med de är bara sanningen :P
Jag och Maria mot världen . Thats it.. :D

/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

JAG VET VAD DET ÄR!!!! JAG VET VAD DET ÄR!! :D Å jag gillar det :) You and me my darliiing (L)

2009-12-30 @ 08:17:04
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback