Rastlös och sällskapssjuk!

Det är början på mitt 21 åriga liv. Och på tal om de . Tusen tack alla goingar för era Gratulationer.. Det var helt sinnes va många Grattis jag fick..
Jag hade den bästa födelsedagen någonsin tror jag nog. Och den började redan på Fredagen.
Då mina kära vänner och jag gick och åt på Charlies änglar. Ett nytt ställe som vi aldrig testat på. Jätte trevlig personal men minus på resten tyvärr... Eller maten va god men bränd. Vi åt alla ceasar sallad och brödbitarna va kol svarta så de drog ner betyget en del.. Sen blev vi bortglömde några gånger me . Men annars va de trevligt.. Var där till kl 00.00 och då grattades de brutalt :P hahaha. Åkte sedan till Berså där de va nya planer.. Rigo va där- Jag ÄLSKAR Rigo. Och älskar han nog ännu mer nu. Trevligare människa får man nog leta efter..
Det började med att jag gick och letade efter Chrille där inne men hitta han inte och sen när ja kom tillbaka till "lilla dansgolvet" Där mina underbaringar Elsa och Angelica hade snackat gött me Rigo som började sjunga jag må hon leva för mig. Först på spanska och sen svenska. Och sen kom bartenderna och drog upp mig bakom djbåset.. PINSAMT! Men Rigo och hans vän tog så bra hand om mig så. :) Sen så tillägnades hela kvällen till mig. haha vad jag än gjorde typ så sa Rigo nått i micken. Haha . Och vet inte hur många låtar de va som "Den här låten är bara till dig Malin" Och min låt för kvällen blev "She got her body on fire" Tack för den :D Har nog aldrig dansat så mkt en helkväll tror ja . 12 cm klackar men vi körde på ! Grymt kul.. Svetter rann och shakade ass som aldrig förr ! Bästa kvällen på läääänge !

Sedan vaknade jag svin tidigt på lördagen. Frukost på sängen av älsklingen . Jag kände migg depp men de gick över.. Fick mina första paket av hjärtat som var Mössan halsduken och tummvantarna jag önskat mig. :) Sen så grejjade vi lite och sen helt plötsligt fick jag ett till paket av hjärtat. Då var de parfym som jag önskat mig . Blev överlycklig. Sen så kom Kristina (chrilles mor) då fick jag ett jätte fint halsband med tillhörande örhängen. Sen kom Mamma och Göran och Systeryster. då fick jag Rengöringsprodukter som jag önskat mig och ett par underbara tofflor som jag me önskat mig ;) . Vi fikade och tjöötade gött.. Sen hade älsklingen en överraskning när kvällen närmade sig och alla hade åkt hem.
Det var Bio :D Luftslottet som sprängdes. Jag blev överlycklig.. Så vi satt och kollade på den :) och kom hem vid 23.30 och kl 23.45 fick jag min sista present. Då hade jag fått paket typ hela dagen av han mitt underbara hjärta.. Det sista paketet var ett par sjukt sexiga (om man kan kalla de så) skinhandskar... Jävligt snygga..

Sen så igår så va vi hos pappa och firade mig . Då fick jag ett par till skinhandskar. Fast denna gång exakt dom jag önskat mig. Lite varmare än dom jag fick av hjärtat . Och så fick jag presentkort på ansiksbehandling och så fick jag pengar och blommor och handdukar m.m.

Men tillbaka till rubriken. Jag är sjukligt rastlös och sällskapssjuk. Ville strosa runt me Lisa i stan idag men nej, fröken fröken va upptagen ;) Luuuuuugnt . =)

Ne jag ska in till stan å sätta mig på ett café me syster yster å äta frukost :) Mys mys..

Så vi hörs senare.. Imorgon fyller min älskling år. Hur fan skall jag kunna överklassa han så många paket å grejjer jag fick . NERVÖS.. :S

/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

Mys! :) Tänkte komma förbi dig nån dag i veckan, hur jobbar du o så? :) PUSS!

2009-12-14 @ 15:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback