Sååå ja !

Då har man slängt in sista maskinerna tvätt och så då.. Har även vart och skurit i mig.. Nej men gud så hemskt de lät.. Nej nej .. Jag menar jag har vart på Um och tagit ut min p-stav... Kändes inte så mkt. Men de kändes ju att hon grävde runt lite.. Så nu är den ute iaf.. Som planerat.. :P

Idag är det ännu en fin kall vinterdag i Götet. Men vart är snön. Jag trodde att när de är så kallt ute då snöar de.. Men tydligen inte.. Då hade väll jag fel där då...
Igår var jag lycklig när älsklingen öppnade dörren och kom hem.. Slängde mig på honom å pussade massor massor.. Resjobb är ett jäkla påhitt tycker jag.. Men allt var kanon när han kom hem. Vi kollade klart på bonde söker fru och sen paradise hotel å sen gick vi faktiskt och la oss. Kollade lite på film i sängen och sen så somna vi.
Idag skall vi åka till IKEA ! Weeeey ! Eller aa dvs om vi får bilen tillbaka... Men de får vi nog. Hihi ni skulle höra min övertalning förut när jag pratade me hjärtat i telefon.. haha

Jag - Älskling!? Kan vi inte åka till Ikea sen ? kanske? Eller?

Älskling - Jaha? Varför då?

Jag - Hmm.. Jooo, eeeh, Jag skulle behöva köpa ljus....

Älskling - aja okej då...

Hahahahaha Bara jag som vet att de inte bara kommer bli ljus som hamnar i våran vagn.. hihihi.. Busig jag är va... Men om jag säger.. - Joo men jag tänkte att vi kunde gå där och kolla lite å se om vi hittar nått ?!... Dp skulle jag få ett NEJ vi har massa annat att göra..

Imorgon är det julbord som gäller.. Och jobb då såklart.. Men julbord iaf.. FAAAN jag har aldrig varit på julbord? .. Hur äter man ? När äter man vad? Hur vet man vad man äter? Får man lägga skinkan på mackan å äta me händerna? Jäkla julbord... Ne men de skall bli spännande.. Ska ha på mig en super fin svart klänning är tanken.. Så aa ni får väll önska mig lycka till så att jag förhoppniongsvis överlever mitt första julbord.. :)
 
Nu skall jag kolla Förlossningskleniken...
och på tal om de....
( Fråga:Lisa gjorde de ont å föda barn? )

/Love


Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Heeej mitt lilla smultron!! =)

1. Julbord äter du precis som du vill, hur du vill och när du vill.. hihi Självklart ska du ha skinka på mackan och äta den med händerna, men glöm inte senap!!! haha

2. Jaaaaaaa det gjorde ont. Men går sååå snabbt över och nu när jag tänker tillbaka, gjorde det verkligen så ont? =)haha

3. Kommer du till mig på Lördag? hoppas hoppas, Crille kan ju komma när han slutar.. hihi



ojoj det blev mkt nu ser ja.. haha

Aja..

Pösselipöss pöss

Men värt all smärta i världen.....

2009-12-03 @ 15:23:20
URL: http://lajzaz.blogg.se/
Postat av: Liza-Fiza

Söndag går tyvärr inte....

Har 135 st Landgångar till dansen så det är fullt upp den dagen...

Får ta det en annan dag helt enkelt! =)

Pöss pöss

2009-12-03 @ 15:51:30
URL: http://lajzaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback