Saltkråkan :D

Ja det är precis vad jag gör just nu. Kollar på saltkråkan. Skrållan är så söt så att jag vill äta upp henne.
Farbror melker är så rolig så ja kissar ner mig typ.. så Japp jag har en underhållande förmiddag för mig själv..

Dagen idag ser ut som så att jag skall snart bege mig in till stan och göra ett nytt försök på att köpa mobil,. Älsklingen hade tydligen sett min mob i stan så ska åka in o kolla om jag hittar något.. Ska även köpa lite nyårskläder är tanken. Får se mer vad jag hittar.. Håll tummarna på att jag att hittar min mob idag :D

Jag skall även käka lite med Peter. Skall möta upp honom i stan . Var år och dar sen jag träffade honom så de ska bli kul.. :D

Nu ska jag kolla vidare på saltkråkan för att sedan göra mig i ordning lite snabbt.

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback