Saltkråkan del 2 :)

Till min lycka så är det saltkråkan idag me :D Och denna gång är de "Skrållan, ruskprick och knorrharne"  Haha älskar dem! Och undertiden så väntar jag på att tvätten skall bli klar så jag kan slänga in en ny osv. Detta skall jag syssla med till jag ska åka in till stan och träffa Elsa.:) 

Mamma ringde förut me och berättade att hon åkt till systemet imorse för att få köpt de hon skulle ha inför nyår. Hon hade vart där kl 10 när dem öppnade och de hade vart kaos ! Massa folk överallt. Kul tänkte jag . De är ju precis dit jag skall sen me.. Men men får väll kriga mig in där då... SUCK !

Igår hemma hos Johan och Maria så fick vi oss lite kaffe och bulle som vi köpte med oss och sedan blev de film kollande.. En jävla film dessutom Paranormal Activity hette den . Fyyyyyy fan ! Jag svettaades som en gris och höll för ögon och öron när jag kollade på den.. kändes som alla skratta åt mig .. Usch jag HATAR sånt.. Men jag tog mig igenom den och i natt trödde jag att jag va en psykad demon,....  Så kan de va ,..

Nu skall jag njuta av saltkråkan.

/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman, du va så söt igår :) Skratta inte åt dig, de va ba grymt kul när du blev så rädd. haha oj de lät fel nu! ;) Men du vet vad jag menar :) Pusss på dig

2009-12-30 @ 15:49:05
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback