Vadå Fredag?

Jag jag menar väll de ? Vadå Fredag? De va ju Måndag igår? Eller?
Missförstånd på jobbet gör att jag sitter hemma i soffan just nu.. Haha Jag älskar min chef hon e så super sööt som man bara kan tänka sig och så lite lätt förvirrad.. Precis som mig. Så när vi slår våra kloka huvuden ihop så uppstår de missförstånd. Som idag tillexempel. Men jag ler bara för de är ganska kul ..

Jag är snoooorig.. Och när man är snoooorig så är de inte bra att jobba med småbarn. TYVÄRR.. För jag älskar mitt nya jobb. Men jag kommer igen ! Weeey ! :D

Funderar på att börja på någon liten Diet nu såhär innan jul å all mat.. Jag vill bli smal igen som jag var innan... Inte gå ner i vikt som jag gjort som satan nu men jag vill bli smal.. dvs MOTION och RÄTT MAT ! Hmm... Aja .. Får tänka på saken...

VARFÖR kan jag inte lägga in vissa bilder här.. JAG blir TOOOOOKIG! Jag hade två jätte bra bilder när jag har drömmkroppen .. Men Neeeej.. då skall de inte funka att lägga upp dom.. Aja SKIIIIT I DE DÅÅÅÅ ! (ursäkta aggrisionsutbrottet) Lägger upp gamla flööötiga bilder istället då om nu de funkar...

Weeey de funka! Är är någon som jag inte känner.. Och sen är de jag och min Elsa..

Här är jag förra året när vi festa ihjäl oss :D SAKNA =/

Aa nu orkade jag inte me de här me kände jag .. Skriver mer sen... Ser ut som om jesus barnet fötts i våran lägenhet just nu.. får nog göra ett litet ryck... OJ oj oj ...

/Love

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack så mycket.. Allt bra med dig? Va har du för dig nu för tiden? kramar

2009-12-07 @ 12:09:19
URL: http://saratoll.blogspot.com
Postat av: Malin

så lite så:) så glad för din skull . jag jobbar på dagis och bor tillsammans med Christer Eriksson . Kommer du ihåg han ;) hihi vi har vart tillsammans i ett år :D Puss kram

2009-12-07 @ 15:23:25
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/
Postat av: Liza-Fiza

Men Malin då.. Va har hänt med bloggandet..?? =)

Skärpning.. hihi

pöss pöss

2009-12-08 @ 10:06:13
URL: http://lajzaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback