When the stars go blue...

Halloj och god forsättning på er alla :)

Jag vet att jag har vart lite off det senaste.. Det har vart mkt flängande som vanligt runt jul. Men nu är jag äntligen hemma igen och allt är som vanligt. Älsklingen är på jobbet och jag sitter i soffan BOMB förkylld. Riktigt jobbigt faktiskt. Har inte sovit som jag ska på två nätter heller.. Suck! Jobbigt att vara förkyld.
Men vi hoppas på att det går över snart.. Det är bra att vara hemma och kurera sig faktiskt. Även fast det är sjukt tråkigt...

Igår var det Görans födelsedag och även min otursdag... Allt gick åt helvete..
Och inte nog med de så blev det en känsloladdad diskussion mellan mig och min älskling me. Slutade med att jag satt å lipa i aa cirkus 3 timmar kanske från och till... Och stackars Chrille var helt förvirrad... Usch det var en hemsk dag igår... Idag hoppas jag på bättre...

Sitter just nu och lägger in en soft lista på spotify som jag ska lyssna på snart när jag ger mig in i städar tagen... Det ser FÖRJÄVLIGT ut här hemma skall jag säga de.. Tro de eller ej . Men jag tycker lite synd om mitt hjärta som får panik när det är stökigt.. så ja tänkte överraska med storstädning..

Lisan ringde förut me, Vi planerade nyår lite vem som gör vad osv... Skall höras av imorgon me. Då vi har lite mer koll på läget... :) Jag längtar jätte mkt till nyår. Ska bli super trevligt ...

Just de ja kanske ska skriva om jul me.. Den var jätte bra .. Det får räcka så ;)

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback