Aj Aj Ont Ont....

Hej och håå..
Sitter här i soffan som en jag vet inte vad.
Min rygg är inne i en dålig period och jag kan inte röra mig. SOM VANLIGT när den gör såhär mot mig.
Dra aldrig på er en kotförskjutning ett tips från mig... När man tror att allting känns bra då kommer de som en kniv i ryggen och så blir du typ förlamad.. Ont som fan. Och så spänner jag mig för jag har ont i ländryggen och va händer då.. Jo då får jag nackspärr för att man gått och spänt sig.. Jävla skit säger jag bara.. Fick tag i Sofia tillslut och bokade tid hos henne akut! Så ska dit kl 19.30 ikväll.. Får väll se va hon kan göra.. HOn är sjukt duktig ...
Det har snart gått två år sen jag skadade ryggen.. Och denna smärta kommer och går hela tiden.. Skadan har fört med sig att jag inte kan jobba stående i mer än typ 5 timmar i sträck. Inte heller jobba sittande i mer än typ 5 timmar i sträck. Jag kan inte sitta normalt på en stol/soffa/bil mer än 2 min typ. ''
Jag vill inte ha ont så jag är ju dum och gör saker som jag inte får göra..
Som t.ex. anledningen att jag har ont nu.. Bar alldeles för tungt i lördags... :( Men jag måste skylla mig själv och ta konserkvenserna när ja e så jävla puckad ..

Nu ska ja ta ännu en voltaren . :(

Hörs sen .
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback