Efter tio...

Och så kom måndagen igen... Veckorna går fort men helgerna bara försvinner.. Denna helgen har vart precis lika underbar som alla andra. :)

I fredags så va jag hos pappa på dagen och fixade och donade lite.. Sen kom älsklingen och hämtade mig efter han slutat jobbet så åkte vi hem och fixade oss för att åka till Kärna och närmare bestämt till Lisa och Patrik. Vi blev lite sena som vanligt och dök upp strax efter kl 18... Det blev tacos.. Enlit mig nog den godaste maten som finns :D hihi. I like .. Jag och Lisa drack vin och det slank ner en flaska var tro det eller ej...
Vi satt och prata om allt möjligt och det var väldigt skönt att prata med henne på de settet som de blev i fredags. Vi har aldrig fått tid på "tumanhand" så som vi fick.. Så de kändes super bra..
Tiden sprang iväg och vi åkte väll hem vid 12 tiden.. Älsklingen körde för han skulle spela serien dagen efter och jag skulle jobba.. Så de va skönt att komma hem så ...

Upp och hoppa kl 08.00 på lördagen.. Jag inställd på att jobba . Men fick sms där de stog att jag inte behövde va me Axel.. Så jahopp.. Där satt jag pigg som en mört vid frukost bordet..
Sen kom de över mig som ett slag i bakhuvudet.. En mensverk som inte var av dess like.. SMÄÄÄÄRTA.. La mig i sängen som en köttbulle och hjärtat undra va ja syssla me och sa att jag va klen,... Jävla idiot tänke jag.. Såå jävla typiskt killar.. dom har inte en aning om hur jäävla ont det gör ! AAAAJ ! Han åkte iaf och spela serien i Gamlestan och jag låg kvar som en köttbulle i sängen... JAg låg som en köttbulle när han kom hem me fast i soffan.. Jaja de började gå över iaf och jag bet ihop och följde me älsklingen och handlade... Det blev myskväll framför tv:n

Söndagen spenderades hemma hos pappa som jag skrev igår. Det blev pappas fisksoppa.. Som är den goooodaste ever.. Yummiiii !

Nu ska ja kolla efter tio...

Hörs sen

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback