.

Trött på de där med rubrik.
Idag vakna jag tidigt som attan. Jag har vart uppe och vandrat i sömnen i natt... Så kan de gå ibland när man heter Malin. Både jag och min syster har ALLTID gått och framför allt pratat i sömnen, Det är lite utav våran speciallite så att säga ;)

Ja just de . Jag slapp undan sprutan igår me tack och lov. Tårarna började rinna typ redan i bilen och jag kände mig som en tre åring som satt och sa "Jag vill inte, Snälla jag vill inte :(" Men Chrille var fast besluten om att jag skulle.. Men när vi kom fram så va de stängt .. WEEEEY ! Så vi åkte hem och lagade mat istället.. ;)

Igår kväll hade jag panik på min kära pojkvän. Efter vi hade ätit och vart ute och gått så stod han fastklistrad i badrummet och nopra ögonbrynen och jag skojar inte nu de tog MINST 1 timme. Jag satt och kolla på tv och hade väll tyckt att de va lite trevligt med sällskap men nej. Jag gapa å skrek "Vad GÖÖÖÖR du ?" Det ända som hördes va ja kommer snart... Tillslut så tvinga jag ut honom ur badrummet. Då har han noprat så mkt så att jag tycker att de ser förjävligt ut. Varför ska han hålla på så..  Va tror ni att han gör då? Jooo, då säger han att han ska diska, men efter några minuter så smyger jag och kollar va han gör. Då står han och noprar och pillar IGEN ! Då fick jag nog och fråga VARFÖR? Och hans svar va att han inte visste och nu hade han noprat så aggresivt så att de va helt svullet å han hade panik. Tänk om de va svullet imorgon på jobbet gubbarna skulle ju tro att han fått smäll. Nee sa jag, jag tror mer gubbarna tror tt du e bög.... ;P Så nu har vi bestämt ett test..

Chrille skall inte städa plocka undan eller diska eller grejja med sig själv på en vecka. Jag sa nämligen att du klarar ju fan inte att inte städa en ända dag eller att gå direkt ut ur duchen utan att stå framför spegeln i en timme..  Så nu får vi se hur detta test går. Jag har sagt att klarar han inte de så är han fan manisk.
Spännande detta skall bli. :P Jag ska sjklart städa och diska och så.. :)

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback