God morgon...

Jaa.. Då va de morgon igen... Och imorgon är det redan fredag.. Herrejisses  va fort dagarna går...
Jag och många med mig hoppades ju på snö när man slog upp  ögonen i morse.. Men nee ICKE!
Jaja den kommer väll när den känner för de då...

Idag skall jag käka lunch med Maria . Men upptäckte precis att min plånbok är på rymmen .. Hmmm så får sätta mig ner och tänka efter den traditionella vad har jag gjort med plånboken de senaste? vart har jag varit?_ vad har ja köpt? .... Hmm .. Jobbigt..
Iaf skall möta henne vid 12.. Nice...

Imorgon som sagt är det fredag och den skall jag fira genom att inte laga mat ! Haha ! Nee men vi e faktiskt hem bjudna till Lisa och Patrick på middag. Underbart ska de bli. Dricka lite vin och tjöta gött...
Vet dock inte hur de blir om vi ska sova där eller inte.. Chrille ville tydligen inte dricka till min förvåning ... Och så vet han inte om han måste spela serien på lördag.. Men men han får bestämma .. Bara jag får dricka vin å äta god mat med trevligt sällskap så blir jag nöjd ;) Hihi..

Ne nu får jag nog ta tag i mig själv.. Annars kommer jag fastna med nått här hemma innan jag kommer iväg till Maria...
Undra va hon vill äta... Va e jag sugen på .. hmm.. Aja..

Nu kilar jag. å funderar ut vart fan plånboken är..

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback