Haha ...

Hej igen alla söta.
Nu har jag varit på turné me mammsen ett tag. Vi va på backaplan och jag fick köpt mig en kalender och ett anteckningsblock. Mkt bra! Sen så åkte vi till blomsterlandet där jag insåg hur mkt jag saknade mitt jobb med blommor.. Aja.. Sen så va de lite spännande planer mamma hade och berätta.. OTROLIGT spännande faktiskt.. Men bara planer än så länge.. Men de hade vart grymt om de blev som dom tänkt sig...
Sen bar det av till Göteborgs djursjukhus tror jag väll de hette.. aa vid stig center iaf . Där fick vi köpt massa god mat till min lille Pelle.. Så nu ska han allt gå upp i vikt å bli liten tjockis .. Hoppas jag iaf...

Hahaha jag skrattade gott åt min kära sambo igår. Till historien hör de att jag ÄLSKAR att pilla på allt som finns typ.. Och jag får kraftig panik när jag får finnar i ansiktet.. då måste ja pilla som fan ! Då får jag en utförlig förklaring av Chrille att : "Finnar är som snoppar.... Ju mer du tar/pillar på dom ju större blir dom" hahahahah asså jag dog typ av skratt.. Jävla cp .. hahahhaha


Nu måste ja plocka upp mina flyttlådor annars kommer de bli ett jääävla liv när han kommer hem .. haha

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback