Hur duschar ni?

Ja, som ni vet eller aa om ni inte vet så HATAR jag att duscha. Jag hatar vatten å tror att ja va katt i mitt förra liv.. Eller asså ja kan dricka vatten å så men å få de på mig är bara blött och kallt ! USCH !

Så när jag duschar så går de på MAX 5 minuter... och då menar ja verkligen max .. Sen när jag kommer ur duschen så har jag MINST tre handdukar redo som ja kan rulla in mig i.. Sen sitter ja på en handduk med massa handdukar på mig som en liten boll på badsums golvet å fryser i MINST 2 min.. Och varje gång Chrille ser mig så säger han . Du är dum i huvudet.. haha ..
Men de är så det får gå till för jag hatar duschen och jag får ståpäls och spottar och fräser.. USCH !

Anledning av detta inlägg va att jag precis tog min första dusch för veckan .. Haha ni får tycka ja e äcklig men I hate it !


/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Haha hur söt e inte du då!?! =)

Kan inte mer än bara le åt dig gumman...

Du 5min i duschen å han... haha 35min MINST!!

PösselipöSSss

2009-11-04 @ 20:46:50
URL: http://www.lillepyret.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback