Klädångest PANIK!

Jaa.. Det är som vanligt .. Min systeryster ställer till de för mig.. MEN vad skall man förvänta sig av  lillasysteryster... Ne så illa e de inte men nästan... Jag hade planerat heeeela min outfit igår.. Allt va klart.. MEN nu visar de sig att leginsen som jag skulle ha på mig har Hanna RÅKAT låna ut till sin kompis som inte går att få tag på just nu. Och skjortan vet hon inte vart hon gjort av ! Man blir ju LITE trött va ! Vet inte om ja ska gråta eller skratta faktiskt... Men men .. Tänk om tänk rätt.. Eh nej.. Bara för att man har en outfit i huvudet så kan man inte komma på nått annat.. Va ska man ha för frisyr idag då? Å sminkning? Aja... vi får se... Tror de blir sotat.. Älsklinge tycker jag ska ha uppsatt hår men jag är tveksam. Lite hollywoodlockar å utsläppt då ? ;) Hahahah

Hoppas alla kungälvsbor är lugna idag... DE va ju ett tag sen jag va där å jag vet inte hur jag gör men känns som jag alltid rör om rejält i grytan när jag är i kungälv .. Hahahah I like it.. ;)
Ses i dimman !
Nu skall jag snart pallra mig till LISAAAAAAAAAAAAA ! :D De gäller att vara i tid ;)
Fult folk kommer tidigt ... haha

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback