Min vanliga otur!!!!

Jahaa... då satt man här nu då . Det var ju inte riktigt planen för mig iaf... MEN de är min vanliga otur.. Jävligt arg/irriterad/lite små ledsen är jag...

Kom till jobbet imorse och va fullt inställd på att nu kör vi.. ÄNTLIGEN !!!!
Men.. Där fick jag. Jag och den andra tjejen som skulle börja idag kom dit som vi skulle och vi gick igenom allt ... Sen fick vi beskedet! "ni ska ju jobba på inringning nu i november" VAAAAAA? vadå inringing , vi ska börja våran heltid NU ! Både jag och den andra tjejen blev helt chockade! Jääävla vel! I december ska vi börja jobba heltid.. och nu i november på inringing.. de är ju ett skämt för helvete.. Så vi fick lära oss de vi skulle å sen gå hem.. KUL?? nee inte riktigt .. Va inte ens där en timme. !

Jag blir så jäävla ledsen ingenting går som jag vill å jag döööör av att vara hemma !
Ska söka ihjäl mig på andra jobb nu å hoppas att jag får nått innan december.. ORKA vänta en månad till.. FAN !

Ne nu e ja ledsen å as deppig ! Jävla skit !

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback