Mooorning

Goodmorgon alla glada...
Idag är jag uppe me tuppen.. Rätt skönt faktiskt.
Skall ge mig iväg till b-plan snart och möta Mamma så skall vi gå runt å kika lite. Köpa lite blommor och även specialfoder till min lilla kissemisse... Usch han e gammal nu och har fått vingelsjukan... :'( Jäätte sorligt. Men han lider tydligen inte iaf så sålänge han mår bra så.. Men han har gått ner väldigt mkt i vikt. Så jag måste köpa special foder till han .. :) Lille korven,...
Jahaja de va de ...
Undrar om hjärtat kommer hem från jobbet idag me . igår kom han hem från jobbet tidigt som attan typ 11.. För att dem kan inte jobba när de regnar .. Tänk fan va bra, gå till jobbet kl 06.30 och gå hem 11.00 fast me fullt betalt heeela dagen .. De e lyx de...
Så vi hann göra massa grejer igår, åka å lämna matta på kemtvätt åka till östra å prata lite me dom där samt åka och hämta mina flyttlådor me grejjer hos mamma . Wiii..

Ne nu ska ja äta lite frukost...
Så här såg jag ut i lördags. haha


/Love


Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman! Vill du äta lunch med mig i veckan? Är ju på hisingen o jobbar :) Puss!

2009-11-03 @ 10:37:03
Postat av: Malin

2009-11-03 @ 11:33:32
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/
Postat av: Malin

HEj gos.. Yes I can do that.. Ringer dig sen .

Puss

2009-11-03 @ 11:34:07
URL: http://malinjosefinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback