Piss väder!

Ligger i soffan med filt på mig och en kopp thé framför mig. Mysigt? Njaa jag vet inte riktigt. Deppen kommer över en så fort man kollar ut...
Jag hade lyckan uppe en stund imorse när jag satt och åt frukost. Då var de mörkt och ja tände ljus massa ljus! Och inte nog med de när jag och älsklingen var och handla lite igår så handla vi vörtbröööd ! YUMMII säger jag bara och får man inte julstämning av de så säg... Det är såååå gott .. Mmmmm... tror vi åt minst 4mackor var igår bara för att de va gott...  Slutpratat om de. 

Helgen. Lördag.
Jag och älsklingen vaknade tidigt och gjorde frukost i lugn och ro och mös lite som vanligt. Sen så packade jag ihop mina grejjer och så satte vi oss i bilen och åkte först till mamma för en kopp kaffe sedan snabbt till systemet och sedan mot Kärna och hem till Lisa och patrik. Slängde i färg i Lisas hår och fixa och dona lite . Sen va det dags för mig sj att göra mig i ordning. Och sen dundra alla brudsen in och partajjet va i full gång. Jag måste erkänna att jag var faktiskt rätt nervös.... Jag kände bara Lisa. Ingen annan. Vad fan skulle dom tycka och tänka om mig. MEN. Jag blev posetivt bemött och alla var super trevliga. :) Jätte goa tjejer och jag förstår varför dem är Lisas "bästisar" Det var jätte kul som sagt. Sextanten va sjukt rolig och jag skrattade sinnessjukt mkt åt NEEEEEEEEEEEEJ inte i munnen !!!!! Hahahhahahha Brudsen förstår va jag menar.. hahahahha

Igår så hade jag och Älsklingen världens mysigaste dag. Vi satt och prata om hur mkt vi älskar varandra. Kan låte töntigt tycker ni. MEn efter all jääävla skit som vårat förhållande velat me så känns de så sjukt underbart att allt bara går våran väg nu.
Lyckligast är jag.. :)

Idag skall jag på utbildning kl 18 till 21 .. Rätt segt , Men men så är de.. Många bollar i luften nu .. :S Aja.. Bäst att köra på nu medans man kan . :D

Nu ska ja försöka dra in mig sj i duschen snart.. Aa innan 16 iaf.. ;)

/Love


Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Ooooh my goood.. Hahaha hade fan glömt av det...

Trodde jag skulle tappa tungan eller nått..

Men de e väll därför ja inte kan prata.. haha

Men ja får väll bju på det.. thihii

2009-11-23 @ 19:03:53
URL: http://lajzaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback