Regn och rusk!

Håller helt och hållet med min syster i hennes inlägg om dagens väder:
www.hannacalm.blogg.se
Annars så har dagen varit okej. Va i stan med Elsa som var lika trevligt som alltid vi skrattade och åt på Sense jag åt självklart sushi Yummiii..  =)

Sen när ja kom hem så tog jag av mig mitt Headset och hängde upp jackan som vanligt.. MEN la mobilen i bakfickan vilket jag inte skulle gjort för ja skulle precis gå på toa och så knäppte jag upp byxorna och tänkte inte på mobilen som tog satts och hoppade rätt ner i toan ! BRAAAAA MALIN Grattis ! Precis i mitt "HELVETE Mobiljääääääveln" upp me den å satte mig på golvet å skulle torka den då kom älsklingen inanför dörren... SUCK va de ända som kom från han...... FFAAAAAANNN !!!!!! Jag orkar inte .. Nu beter den sig precis som min gamla dator som fick öl på sig. Den skriver av sig sj å har flipp.. :'(

Inte min dag idag direkt...

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback