Rekomendation

Gokväll goa läsare...
Nu vill jag ge alla världens chans.!
Jag har precis vart hos Sofia . (Min massör som mer känns som en stora syster)
Och hon är den bästa som finns !
Vill ni ha massage av enlit mig och många med mig världens bästa massör så kontakta mig så får ni nummer.. Hon är oftast på sportlife i kungälv men hon är annpassningsbar.... Sjukt duktig och har jobbat länge...
Och jag har kännt henne sjukt länge me och de är verkligen en underbar tjej...

Hon har tryckt å tryckt å klämt.. och visst känns de som om någon kört över mig med en ångvält men fan va mkt bättre de är nu än innan ja kom till henne... Som ja sa till henne när vi va klara.. "Åååh! Kolla jag kan ta på mig skorna själv..." Nu ska ja dricka mkt vatten å en kopp thé och en smörgås å pussa på min man som va så snäll som körde mig ända till rollsbo och sedan satt å väntade på mig tills jag va klar å sen hem igen ..
Ibland e han bra ;) hihi typ ALLTID !!
Älskar han!
Ha en mysig kväll allesammans!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback