Sjukdom?

Hej söton!
Idag är ryggen kanon bra. Känns som om jag aldrig har haft ont innan.
=) Kanon bra.
Och imorse ringde dem från en förskola i Ytterby så förhoppningsvis så blir de mitt nya jobb framöver. Skall dit på Torsdag . Skall bli super kul. Sen på Torsdagkväll så har jag ju en "matbeställning" av Kristina som jag skall styra upp.. Tre rätters blir de .. Förrätten vet jag vad jag skall göra men får se vad jag bestämmer mig för varmrätt och efträtt.. Super kul tycker jag att de ska bli iaf. Jag älskar att laga mat. :D

Men, då kommer vi till något som oroar mig lite.. Jag börjar känna mig hängig och illamående, ont i huvudet och känner mig inte alls pigg, känner mig svimmfärdig när jag reser mig upp.. Aj aj aj inte bra. Nu när ryggen är så bra.. Fan ! Aja . Vila vila vila så jag inte blir sjuk. Älsklingen ska vaccinera sig idag tror jag. Jag är fortfarande tveksam till detta vaccin. Mamma tjatar om att jag skall göra det för att jag har ovanligt känsliga lungor/luftrör.. Så kanske för att vara på den säkra sidan kanske jag får tvinga mig sj att ta den jäveln. kommer ju gråta som fan... Jag hatar verkligen sprutor,blodprov å allt annat som sticks.. Ja! Jag är undersköterska men det är skillnad att sticka andra å bli stucken själv.. haha det är sant.. Sist jag skulle ta spruta tog de en halvtimme innan dom kunde sticka mig bara för ja lipar och rycker undan armen.. INTE BRA ! måste lära mig ! .. :'( Uscha!

Nu ska ja försöka pallra mig in i duschen,. Man känner sig alltid lite bättre när man duschat säger min mamma.. Så då får jag väll lyda de då.. Ni vet ju att de kommer ta en stund innan jag dragit in mig själv i badrummet å sen ännu längre tid innan jag satt på vattnet.. å innan de måste ja ta fram massa handdukar som jag kan linda in mig i på badrumsgolvet efteråt.. Å fyyy, nu hör jag bara hur de låter.. KALLT.. jag vill inte .. Jävla dusch..

Jag längtar till julen och ännu mer till nyår. :D hihi Vi skall vara hos Lisa och Patrik men de händer andra grejer me :D

/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Allvarligt Malin, du får fan inte gå och bli sjuk nu!! haha hur skulle detta se ut på lördag om du inte dyker upp..? =) Se nu till att KRYA PÅ DIG ORDENTLIGT!! När är du i Ytterby på Torsdag? Kanske kan ses? KramiZzz

2009-11-17 @ 16:25:53
URL: http://www.lillepyret.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback