Snart är de julstämning! =D

Jaa nu börjar de närma sig! Snart får jag äntligen gå loss och julpynta här i lägenheten.. Min kära man slängde ur sig nått me att jag skulle förvarna dagen innan jag skulle julpynta för då skulle han nog jobba över... Hmm.. Förstår inte riktigt vad han menar .. ;)
Det känns som om det största samtalsämnet på älsklingens jobb är jag .. För varje dag han kommer hem så slänger han ur sig nått i stil med att fan gubbarna sa att du...... eller fan gubbarna tycker att vi........
Detta gör ju inte direkt mig mindre nervös inför julborden vi skall gå på med hela hans jobb den 4december.. Känns ju som om jag kommer va en apa i bur och att dom kommer skratta/glo och peka och försöka mata apan... Aja allt återstår att se.. Vad fan ska man ha på sig e frågan.. de är faktiskt bara en månad kvar. EXAKT idag ...
Vi får väll hoppas att det dyker upp något spännande på en gajle i min garderob som förövrigt ser ut som aa jag vet inte vad.. Chrille vägrar tillochmed att öppna den så som den ser ut.. Haha de är rätt spännnande att bo med en pedant som Chrille. För man märker sån skillnad.

Hans garderob : Vikt i färg ordning (Tillochmed kalsongerna)
Min garderob : Vadå vika? Jeans trosor tröjor strumpor å linnen kan faktiskt ligga tillsammans i en hög...
HAha aa ni förstår ju varför han ej öppnar min garderob...

Frågorna om vad jag önskar mig har börjat trilla in.. Och jag har som vanligt när de börjar närma sig min födelsedag och julafton HJÄRNSLÄPP....
Kan man önska sig Barn,Bondgård och några miljoner på banken.. Ne, tydligen inte..
En pilatesboll då ?

Jag sa iaf till Chrille igår att köp inget dyrt. Tycker de är roligare att få massa små billiga saker i massa olika paket. Då sa han " Fan Malin du har många punkter där du blir som barn på nytt."
Ur mig kom då "Du ska bara se på julafton när jag och Hanna bygger julklappsberg VARJE år. Å tävlar om vem som har högst.." hahaha de e så de skall vara..

Haha en till rolig grej är att igår när ja packa upp mina grejer från flyttlådorna så gick de upp för mig att alla mina lägenheter jag bott i har genomgått i rosa å svart.. Då menar jag att jag har haft ALLT i rosa och svart...
Så när Älsklingen kom hem från jobbet och allting som ja packat upp var typ överallt i hela vardagsrummet så fick han väll sig en liten lätt chock.. haha .. Men ja skratta ! Vi löste de bra iaf och allting fick plats...Men måste faktiskt flytta snart tror ja .. Annars kommer vi inte få plats sen ..

Nu måste ja göra nått vettigt en stund.. typ skriva önskelista..

/Love


Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Åhhh älskar oxå att julpynta, MASSOR!! =)

Underbar tid!!! wiiiee

Värre med våra killar som sagt.. haha

2009-11-04 @ 15:28:41
URL: http://www.lillepyret.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback