Svininfluensa? Migrän? WTF

Ja nu börjar jag undra, jag brukar aldrig ha ont i huvudet men nu har jag haft de i 1vecka isträck typ.. Inte kul alls.. Men men som jag brukar säga till min kära sambo som alltid har ont överallt, "Tänk inte på de då går de över!" Svårt att säga till han att inte tänka på de men men . haha ..

Hur som hellst . Dem dagarna som vart nu har vart kanon förutom huvudverken och att ja tappa telefonen i toaletten. Jag har fått ett nytt jobb som jag börjar med på Tisdag. Förskolelärare blir jag då :D Typ drömmjobbet för min del.. Blev sååå glad. Sen så lagade jag mat till Chrilles mamma och hennes väninnor. Dom blev super nöjda dem me. De känns så kul att kunna hjälpa till tycker jag. Speciellt med sådana saker som jag tycker är roligt..
Idag tillbringar jag min tid i tvättstugan.. Tvätttar heeeela lägeneheten känns det som. Funderar på att dra en städning me .. Om de nu är någon idé
Ja just de .. har ju glömt uppdatera er om gällande Chrilles förbud att städa diska plocka grejja m.m. Det klara han en halv dag. Så jag konstaterade lite snabbt att han ÄR manisk!

Imorgon smäller de ! Alla kungälvsbor håll er inomhus för imorgon skall jag ut i kungälv för första gången på flera flera flera månader... Undrar hur de kommer sluta.. Jaja. Först å främst skall vi alla hem till Lisa iaf och tjöta gött å dricka ännugodare och äta godast!
Sen kära bloggläsare HJÄLP MIG! Hon har skrivit i sin blogg att vi ska spela nått BUZZ va e de för något?? :S De låter farligt tyckte jag . SKa man typ ta på sig hockey utrustningen under skjortan eler :S Hmm..  Läskigt sånt där.. :S

DEt kommer en sådan där sexleksaksäljare me.. SPÄNNANDE .. Me like .. ;) Påtal om ingenting så tror jag att de är killars drömm att få va me eller höra på en tjejmiddag eller liknande.. FAtta va mycket vi snackar  om er eller.. hahaha Skämt och sido eller "Skämt i sidor" som min kära älskling säger.. hahahha han e för söt ibland..

Ne nu ropar tvättstugan på mig ..
Puss på er!

/Love

 


Kommentarer
Postat av: nettan

hahahaha buzz! det e ju frågesport på playstation! hihi! men det är nog båsta att ta me bollträt i allafall för man fastnar lätti spelet och leza har ju suttit hemma nu i flera veckor och pluggat in frågorna och svaren hahaha bara för vi ska förlora! ne jag skoja bara liza! men lite va! hihi! trevligt hittade dig via liza, vi syns i morn! mvh nettan

2009-11-20 @ 16:01:54
Postat av: Liza-Fiza

Ahahahhaa...... =) Asgarvar

Ja frågesport är det.. Och visst, ja kan ju det mesta om allt så JA, jag är svårbesegrad.. hehe blink

Förbereda er kan ni ju försöka med...

Pösselipöss pöss

2009-11-20 @ 16:18:00
URL: http://lajzaz.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha! Jahaaaa ! Oj va dum jag plötsligt kände mig ... Eh. Men nu e ja me på banan iaf. :D Kanon . Kul att du läser Nettan. Jajjamensan fattas bara syns imorgon.

Pussselipuss på er båda

2009-11-20 @ 16:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback