Underbar dag..

Hej alla söta..
Idag har jag haft en kanon dag..
Älsklingen ringde och väckte mig som han lovat kl 09.00 och jag gick upp och drack mitt morgon kaffe UTAN CIGG.. Jajjamen de går riktigt bra med sluta rökningen... Dock väldigt frustrerande när jag pratar i telefon eller blir arg eller nått.. Då är de alltid gott med cigg. Men jag har klarat mig och är riktigt stolt över mig själv faktiskt...
Hur som, åt frukost och grejjade lite så.. Sen så ringde Elsa vid 11 å sa att hon va på b-plan och väntade på mig. Så jag tog på mig varmt och sprang till bussen . Jäklar satan i min gata va kallt och rått de har vart ute idag.. Isbitar har regnat från himlen kändes de som.. Hemskt...  Men vi har haft en SUPER dag. Elsa shoppade loss lite och jag va smakråd. Jag älskar att vara smakråk faktiskt. Och Elsa älskar att ha mig som smakråd för jag är så jävla ärlig.. haha :P

Efter shopping i ca 2 timmar blev det en super god lunch på Frank's. Jag år räksallad och Elsa tog en lasange. Jätte gott och mysigt. Sen shoppa vi vidare och avslutade några timmar senare med en kaffe på tugg. Perfekt dag. 
Till Elsan!
Gracias por hoy, querido amiga. Tuve muy agradable. Nos vemos mañana otra vez. Kiss te amo ! (L)

Här skulle jag haft en bild på mig å Elsa men bloggjäveln krånglar ju me bilder som vanligt. Jag blir helt jääävla galen alltså ! Jävla cp blogg jävel!!!!!!!!

Nu sitter jag här hemma och har fått ett MEGA STORT paket .. ROLIGT.. älskar att få paket på posten . =) Så nu är allt jag beställt här hemma överallt i hela vardagsrummet....

Förövrigt så efterlyser jag min man... Spårlöst försvunnen ... kl e nu halv 6... Hmmm.. Hoppas han är å köper 100 rosor och choklad och present till mig efter hans jävla damp igår.. Usch! Hatar när han får sånna damp dagar .. Jag blir så ledsen och sårad så lätt... Aja... Det löste ju sig och så fint sms som jag fick i morse har jag nog aldrig fått..  Yäyä...
Om ni sett eller hört nått från han så kan ni ju informera mig om vart han är någonstans.... =/

/ Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback