Usch...

God morgon alla sötisar...
Nu sitter jag här i soffan och har precis skickat iväg hjärtat till jobbet och jag ska snart klä på mig och åka in till stan och fixa lite . . .

När jag satte mig här och skulle blogga så satte jag på tv:n som vanligt och de va de värsta jag gjort idag tror jag.. På Nyhetsmorgon som jag alltid brukar kolla på pratade dom om Stockholms filmfestival och då om den film som fått mest uppmärksamhet. Det var en film som handlade om delfiner i Japan. Hur dom fångas och säljs till delfinarier och dem som inte säljs slaktas.. Asså jag vrålgrät när jag såg detta. Det var de värsta jag vart me om.. Och då varnade dom känsliga tittare för starka scener.. Men ja kolla ändå. Och dom visade bara kanske 5 min av filmen.. Jag blev så arg och ledsen .. Usch säger jag bara.. Jag skulle nog aldrig klara av att se hela den dokumentär filmen men hoppas att många gör de.. HEMSKA människor finns de .... :'(

Nu skall jag som sagt in till stan och sen skall jag och Chrille hjälpa Lisa lite me en stor beställning hon har.. Sen så skall vi till Gunnilse för att fira Maria...

Så nu e de bara att sätta fart..

/Love


Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Hej SÖT!!

Tusen tack för hjälpen igårkväll!

Ni va super.. =)

Pöss pöss

2009-11-15 @ 10:48:50
URL: http://www.lillepyret.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback