1 Oktober! Välkommen hösten ! =)

Japp. Idag är det första oktober och det är egentligen inget viktigt för mig så MEN, om det är förste oktobet idag så är det såklart andre oktober imorgon. OCH då smäller de med dunder och brak. Alla tjejerna skall hem till mig och vi kör totaly craazy night! =) Dem som kommer infinna sig på plats är:

  • Maria
  • Elsa
  • Linda
  • Carro
  • Carro
  • Angelica
  • Mikaela
  • Emma

Kvällen kommer bli mkt trevlig tror jag . Och den slutar för dom som vill med en vrålutgång :D

Så hur ser dagen ut idag för mig då ?
Joo, vaknade vid halv 9 tiden. Gick upp och sa godmorron och pussade på min nya dator ;) Nee nu ljög ja, men jag kollade på den och gav den ett leénde iaf. Den e såå fin !
Hur som hellst, gick upp och nu har jag fastnat framför alla desa jäkla bloggar som skall läsas ;) Men skall snart sätta på lite kaffe och sätta mig på balkongen i höstkylan och kolla när löven tappar greppet av träden. Sen bär det av till Mammsen . Måste hämta ett recept där som jag skall tillaga imorgon till brudsen. Och lite annat spännande. Sen skall jag åka och handla . :S eeeh, kul? NOT ! Men men , skall göra de iaf. Sen måste jag hem till pappa för att fixa lite inför morgondagen. Vi skall vara där för de blir lite trångt i lägenheten. Så jag skall dit å fixa lite och skall göra de av maten som måste förberedas dagen innan :) Mums !
SEN, efter de så skall jag tillbaka till lägenheten och tvätta lite snabbt, och sen skall jag om inget annat händer på möte. ;) spännande. Det var la typ min dag de. Nu har jag hunnit me att duscha me. Och när jag kollade ut så hittade jag Lisa och Patricks bil på parkeringen. Eller ja tror de är deras bil iaf . Annars e de lite konstigt. =/ Fan att min telefon inte fungerar. Hade ju behövt den nu å kollat om hon kanske ville komma å dricka kaffe me mig . Alltid roligt att slippa dricka morgonkaffe själv.. Hmm man kanske ska ge sig ut i spåret å leta efter dom . haha njaa, eller dom kanske är på kättilsröd. Hmm vem vet. får tänka lite på den idén. Fasen vad tiden går fort nu då. Kl e redan halv 12 snart. Attans. Hmm måste nog planera mig lite nu tror jag.

Hörs senare.
/Love


Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Meeeen dååå!! Jo ja va i Tuve hos en gammal barndomskompis som oxå fått bebbe.. Tänkta allt på dig fall du va hemma eller ej.. Har ju tyvärr inte ditt nr nu på den andra mobilen.. Såå typiskt, hade gärna kommit upp och hälsat på!! Får ta det nästa gång. Hoppas ni får skit-kul imorgon och se nu till att skaka rumpan ordentligt på krogen.. hihi

Kram å Pöss

2009-10-01 @ 15:05:46
URL: http://www.lillepyret.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback