Already gone...

Sjukt bra låt ... (Rubriken alltså)

Hopp. Har fortfarande inte bestämt mig om hur jag skall göra med bloggandet men just nu harjag absolut ingenting att göra .. så aa . Då bestämde jag mig för att skriva lite ändå..
Har vart i stan med Elsan idag . Mysigt. Hmm skall jag berätta hela dagen .. AJA ! Om ni tjatar så. ;)
Vaknade och kände efter hur jag mådde.. Bättre än igår iaf tack och lov.. Igår trodde jag att jag skulle svimma hela kvällen typ.. Inte bra detta. Kanske dags att börja äta lite normalt . :S
Hur som, Gick upp kikade lite på tv och sen mitt ifrån ingenstans. ! SNÖÖÖÖ ! Wiiiihuuu! Tog på mig kläderna fort som fan och gav mig ut i snön (Jag vet ni tycker jag är knäpp) Men jag äääääälskar snöö! Så jag traskade ut å gick i den yrande snön. Gick och hoppades på att den skulle lägga sig på marken men nee så blev ju inte fallet såklart. Gick då hem till pappa å hämtade en bunt med post ! INTE KUL!!! Men men .
Sen så ringde Elsan å sa att hon va i kärra å att vi ses i stan vid halv 1 . För vi hade tydligen bestämt de i tisdags. (som om jag skulle komma ihåg att jag skulle till stan) . Hur som trevligt tänkte jag å drog fram vinterkläderna å klädde mig för vintern i stan . :P haha stöööörd ! Jaja, vi möttes där iaf och gick runt lite . Och som vanligt så hade jag inte ätit så vid 2 tiden så höll ju jag på att dö . Tänkte att ett glas vatten blir bra. Men ne de slutade me att ja proppa i mig en 9bitars sushi. Yummii ! :D

Sen shoppade vi present till Angelica som vi skall till imorgon på lite kalas :D Skoj skoj.
Sen sög de tydligen i Elsas kaffemage så aa de blev att vi slog oss ner på Tugg och tog oss en välbehövd kaffe.
Satt å snacka skit å så. Å Elsa skrattade åt mig då jag försökte rädda två duvor som kommit in i femmanhuset. Stackarna .. Kanske är som Elsa säger. Jag får bli djurräddare istället för att jobba med ungdomar. Haha men va fan ja tycker så synd om dom stackarna. Alla djur som behöver hjälp skall få det av mig . Eller aa inte spindlar dom skall jag utrota totalt ! Hemska djur som inte finns till någon nytta. Bara mamma som säger att dom finns för att dom skall äta andra små ohyror eller nått i den stilen . JAg tycker att om dom är vidriga och jag vet nog ingen som har sån fobi för dem som jag har. Det är faktiskt sjukt jobbigt . Jag borde gå terapi eller nått men jag tror nog att jag hade dött bara jag gick dit. USCHA !

Jaja nu kom Chrille hem från jobbet. ROLIGT .. jätte...
Skall åka och handla m.m. sen kommer Johan och Maria hit ikväll och käkar. Trevligt....=)
Fick precis reda på att Chrille tydligen skulle jobba imorgon . De är ju jääääävligt kul alltså .. NOT ! Men men pengarna skall ju in så .. aja ..

En rolig sak som händer på måndag förresten . Näst sista besöket på sahlgrenska förhoppningsvis :D Om allt går som det ska... Gött är de ...  =) Hejja mig !

Ne nu får vi väll ta tag i detta .
/Love

Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Fuskis du som fick snö...

Här vart det mest regn.. =(

Tycker allt du ska fortsätta skriva! Det är väll kul om man kan reta upp en och annan emellan åt.. hihi Samtidigt som man kan glädja folk oxå!

Hoppas ni får trevligt ikväll och att maten smakar bra!

Kram Kram till dig från mig....

2009-10-16 @ 19:06:33
URL: http://www.lillepyret.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback