Dan före dan....

Tisdag.... Tisdag..... Hopp nu är det Tisdag. . . . Jävla Tisdag!
Imorgon är det onsdag. FAN !

Så skall vi se. Sitter just nu å lyssnar på Lars Winnerbäck. Var ett tag sen jag och han var i en bubbla tillsammans. Men nu är vi återigen på väg in i Hösten och då kommer Winnerbäck fram till mig igen.
Jag tycker inte illa om hösten men jag kan inte säga att jag tycket om den heller. Har lite splittrade känslor om hösten faktiskt. Men däremot Vintern . Ååååh vintern jag älskar vintern . Och denna vintern kommer bli speciell. Nyår kommer bli speciellt. Vi vet inte riktigt vad vi skall göra . Så det är inte så att vi har planerat precis vad vi skall göra på nyår men vi vet en sak som vi skall göra. :) Trevligt kan man väll säga. hihi.

Nu när jag lyssnar på Larsa så saknar jag min systers blogg ! Fan sis börja blogga igen. Du är grym och jag skrattar massa när jag läser den.
Min syster är bäst! Hon förstår utan att man behöver säga. Jag älskar min syster.
Kommer aldrig glömma när jag förra året var inne i en depp då jag gjort slut med min dåvarande.
Tårarna bara spruta och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Då fick jag ett sms . "Larsa ligger i skivspelarn bara att trycka på play, älskar dig sis" Det var Hanna panna som visste att Larsa alltid får en att må bättre . . .
Jag älskar dig syster yster! .

Fan kl e snart 12 och halva dagen har snart gått... STANNA TIDEN !

Allt detta som händer runt omkring gör mig förvirrad. Jag vill inte vara förvirrad. Jag orkar inte vara förvirrad.  Känner att det jag skulle behöva just nu är att försvinna från alla ett litet tag. Funderar på om jag skall dra. Någonstans. Någonstans där jag bara kan vara.

Konstigt inlägg det blev. Tror jag får återkomma senare...
/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback