Fin höst dag ensam hos pappa :(

Ja, Nu sitter jag hemma hos pappa efter min sköna lilla morgon promenad i det underbara vädret. Va superr skönt att gå faktiskt. Såg massa som höll på det sista i sina trädgårdar innan vintern kommer flygandes. Jag vill me ha en trädgård . :( . aja. Får väll nöjja mig me balkong låda ett tag till kanske. :P

Gårdagen var super lyckad . När Chrille kom hem från jobbet så åkte vi till coop och storhandla inför kvällens middag. Jag var redan då stressad som fan (som alltid) . Men vi fick handlat iaf och sen var de fort som satan hem för att fixa i ordning allt. Kl var nu halv 7 och Johan och Maria skulle komma halv 8! Då skulle jag ha gjort förrätt varmrätt och efterrätt ... hmm kallabalik. Och för att visa hur mycket Chrille älskade mig så gick han in i duschen å stog där i 45 min typ TACK för hjälpen . Haha idiot! MEN, jag sprang omkring å skala och hacka potatis samtidigt som jag smälte choklad och grädde på spisen samtidigt som jag fixa förrätten och dukade.... Just då för tillfället ville jag bara döda någon när jag kolla in i badrummet å ser älsklingen stå och smörja in ansiktet i lugn och ro, nopra ögonbrynen lite fint å aa allmänt sega sig. Men nu i efterhand är de bara skrattretande. haha . Aja,

Johan och Maria var tack och lov lite sena så jag hann det mesta ändå. Men hela middagen var super god och trevlig. Jag och Johan pratade ihop oss och nu förväntar vi oss en 5rätters middag gjord av Chrille och Maria på nyår. Jag och Johan skall bara kolla på . =) Till saken hör att både Maria och Chrille säger att dom verkligen inte kan laga mat. Så jag väntar med spänning... hahaha ...

Idag skall jag på tjejmiddag hos Angelica....
Blir ingen utgång eller dricka för mig. Chrille kommer förhoppningsvis och hämtar mig när jag börjar bli trött.

Nu skall jag fixa och dona lite här hemma hos pappsen .
Hörs kanske sen

/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

HAhahhaa, jepp det kommer bli den sämsta middagen du någonsin smakat på om jag o Chrille ska göra den! Det kan jag nästan lova! ;)

Pusss på dig going :)

2009-10-18 @ 16:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback