Fint väder... och Tvätt!!!

 God förmiddag allesammans! Jag insåg idag att jag kanske kommer drunkna i tvätt... Sprang ner i tvättstugan för att haffa den tiden som jag sett igårkväll den mellan 12-16 ... A eller hur, bara för att den va ledig igår så e de klart att den inte är det idag.... Hepp, nån jävel har väll gått ner mitt i natten då å bokat den bara för att jag inte va tillräckligt snabb .. Jävla fan alltså . Så nu har jag suttit här med mitt kaffe och övervägt om jag ska ta hela överfulla tvättkorgen och GÅ hem till pappa och tvätta. MEN det är lite för långt med en mega tung tvättkorg .. Sååå.. aa jag får överväga nått annat.. hmm typ hoppas på att älskling har bil sen så vi kan ta bilen hem till pappa och tvätta !
Jag ska säga en sak som står högt på önskelistan och det är självfallet en tvättmaskin... Shit det kommer underlätta nu och ännu mer sen... Man måste faktiskt ha de , och som jag sa till Denise förut, man behöver faktiskt inte tvätta allt där, man kan ju ta de viktigaste och så kan man ju boka en stortvätt i tvättstugan också..



Ne! En tvättmanskin blir de om jag så skall behöva köpa den själv!
Jaja sluttjatat om tvätt....
Det är en underbar höst dag ute idag och jag känner mig på topp!
Igår när hjärtat kom hem från jobbet så åt vi lite mat och sen fixade i och dona lite här hemma. Jag tog mig en lång dusch och gjorde tillochmed ansiksmask. Fan känner mig som en stor flodhäst med hela facet fullt med finnar! Inte kul .... Har aldrig kännt mig såhär faktiskt. Usch! Riktigt deprimerande faktiskt.. MEn men de går över.
Hur som, efter de kollade vi på Bonde söker fru tillsammans.. Mys!
Och sen kommer de eviga irritationsmomentet hos mig..

Kl närmar sig 21 och va fan händer inte då? Joooo då somnar han ! Jävla fan, Jag gick ut i köket och fixa lite gott, aa sen då när ja e klar då ligger han under täcket i sängen och sover ! WAAAAAAAAAH ! Jag blir tokig!
Och i min frustration släcker ja hela jävla lägenheten och lägger mig i soffan själv under filten och kollar på tv..
kl ca 22 kommer han upp stapplande å frågar. E du inte trött? Jo säger jag men ja går inte och lägger mig och sover strax före 21 för de.. Ne då fick ja en dänga av att jag va sur såklart ! Och japp de va ja . Jääävla gubbe ! .

Jag gick och la mig efter fråga Olle, gav älskling en puss och somna.. Imorse när han gick till jobbet låg jag och sov räv för att undersöka om han fortarande hade pms för ingenting. DE hade han, inte ens en hejdå puss fick ja innan han smällde i dörren och gick.. haha lite skrattretande faktiskt. Hur kan man orka vara så långsint..

Men de där med pussandet innan man skiljs åt tycker jag är viktigt! Man skall ALDRIG skiljas som ovänner, det betyder oerhört mkt för mig att man tar hand om varandra . Och inte varken somnar eller går ifrån varandra som ovänner.. Man vet aldrig vad som kan hända...

/Love


Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Haha dom e så sjukt lika Patrik å Christer..

helt galet verkligen.. =)

Och jag håller med dig precis där med att man inte ska skiljas som ovänner!!

Pöss å Kram på dig Tjejen!!

2009-10-29 @ 15:12:53
URL: http://www.lillepyret.blogspot.com/
Postat av: Liza-Fiza

Haha dom e så sjukt lika Patrik å Christer..

helt galet verkligen.. =)

Och jag håller med dig precis där med att man inte ska skiljas som ovänner!!

Pöss å Kram på dig Tjejen!!

2009-10-29 @ 15:17:35
URL: http://www.lillepyret.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback