Freaky Friday

Japp då var det fredag .. IGEN ! Herre jösses.. Snart är de påsk... Nä ska väll inte ta i kanske men aa de e inte långt kvar till jul nu iaf..

Igår va de möte möte möte möte möte och möte... Trevligt..
Älsklingen va fortafande sur när han kom från jobbet så jag fick ett litet skrattanfall och sen åkte ja på möte å när ja kom tillbaka så va de över.. hahahaha .. Jävla cp-.
Kul att Lisa sa att Patrik är lika dan. Fan jag som trodde Chrille skulle växa ifrån de .. men nehe, där fick ja ju svar på de iaf att så inte är fallet;) haha ..
Påtal om Lisa så är de inte heller långt kvar tills hon ska ha sitt lilla tjejparty.. Ska blir grymt kul. Speciellt kul att träffa människor som jag aldrig träffat förut. Älskar att lära känna nytt folk. =D

Nu skall jag gå ner å kriga till mig en tid i tvätt stugan.. Håll tummarna.. :P

Hoppas på middag hemma hos pappsen ikväll eller någonannanstans. Jag å Älskling är experter på att bjuda in oss själva . hahaha :P
Så passa er allihopa man vet aldrig vart vi dyker upp...
Hoppa Hoppas Hoppas att inte hjärtat får för sig att gå ut idag bara.. :( DE orkar ja inte ..

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback