Friday Im in love....

Japps . Idag är de den där omtalade fredagen igen . Fredagar är alla som helt nya personer. Alla är glada och ser fram emot helgen . Det är roligt tycker jag . Att den dag kan ha så mycket inverkan på folk...

Så hur ser min fredag ut då ? Hmm jag har ingen aning . Gick ju hem till pappsen förut så nu sitter jag här och har ätit romantisk middag med Pappa Hanna och Aldina bestående av köttfärssås och spagetti alá Hanna. Så hela familjen var samlad och de va mys. Nu ligger Hanna och Aldina i soffan som två döda sälar och försöker intyga sig själv om att dom skall ha myskväll. Där vi alla vet att det kommer sluta med att dom springer runt på avenyn.. haha men men de e kul att lyssna på dom när dom försöker överväga. . . :P haha Söta systrarystrar jag har..

Pratade med min man precis med och han var väll inte mer förvirrad än vanligt så frågan som kom från mig "Vad skall vi hitta på ikväll?" fick jag ju inget vettigt svar på . Så jag bestämde mig för att stanna här hemma hos pappa tills Chrille man har bestämt sig. Pappa drar ju till Kiel nu om cirkus 1 timme . Så han skall parta loss rejält me grabbsen hela helgen.. Hörde precis ute i hallen . "Bered er på en total makeover, jag okuperar badrummet" Det var pappa som informerade övriga familjemedlemmar
om att han skall in och göra sig iordning och komma ut som den 25 åring han egentligen är... Haha jag älskar min pappa !

Jag vet inte vad jag är sugen på ikväll. Får väll se vad som händer... Ett glas vin om en stund iaf så man kommer i rätta Fredags stämningen . :D I like ALOT !

Saker och ting börjar få jääääävligt bra nu. Och jag älskar de !


/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback