Inte okej alltså !!!

Jag har INGET tålamod för 5 öre. Ska någonting hända så ska de hända NU inte sen...

Vi hade bestämt att åka ut till tofta och ta oss en fika. Jag e klar och ne, då måste Chrille åka och hjälpa hans mamma och Martin med något som skall bäras upp på bilen elller va de va.. Förstå mig rätt nu alla missförståndare! De är klart att han skall hjälpa sin mamma å så ,. MEN mitt tålamod ryker och jag blir på dåligt humör IGEN... Det är bara mitt fel. för vi ska åka å fika MEN några timmar senare.Men som sagt när jag har bestämt mig för att göra nått så skall de ske på momangen och inte en minut senare.... Där har vi mitt dåliga tålamod... Och nu när jag sitter här helt klar så ringer han och säger att han snart är hemma igen . Och att han bara skall duscha å sen kan vi åka.. Okej tänker ni bara duscha. men för mig som vet hur de ligger till e de mer såhär BARA DUSCHA?????? De tar nämligen inte som för oss normala när vi har bråttom som duschar på max 5 min. Utan de tar MINST 15min .. och sen skall han smörja sig å klämma å känna å spegla sig ... Aa ni förstår ju . Tänk er en sjukt utseéndefixerad brud, och så gångrar ni de med typ 43 så har ni min man där... Helt otroligt .. men men älskar han ändå... :)

Min systeryster tjata lite smått om att vi skulle gå ut idag men vet inte riktigt hur jag känner inför de . De är alltid kul att gå ut me henne men fan allså . blir alltid så fulla .. hahaha

I loooove you !

Ta hand om er sålänge.

/Love


Kommentarer
Postat av: Liza-Fiza

Haha ja ne han e inte snabb direkt Chrille... Vet inte hur många gånger vi blivit helt gaaaalna på han.. heheh

Hoppas ni kommer iväg sen bara.. Tofta som är så fint och mysigt!! =)



Kram Kram

2009-10-18 @ 15:07:09
URL: http://www.lillepyret.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback