Lycka!!!

Japp . Nu har jag och Älskling precis kommit hem från stan. Ja vi hann ju såklart inte till tofta innan dom stängde .. SUCK! Men vi hade super trevligt ändå. Hämtade upp Hanna (syster) och henns man.. Så åkte vi alla 4 in till stan och åt en god middag på Jensens =) .

Fick ett underbart telefonsamtal förut me. Det var Kristina. Vem Kristina tänker ni nu då.. Joo, Jag var ju barnflicka innan åt en liten 2 åring som jag älskar otroligt mkt . Men han började sedan dagis i våras och då hade jag haft han i typ ett år. Så sen dess har jag inte träffat varken Kristina eller Axel som lilleman heter. Men så idag när jag av en tillfällighet var hemma hos mamma å bara skulle hämta hanna å Martin så ringde Kristina hem till mamma å jag svara. Jag blev helt överlycklig å höll typ på att börja gråta. Hon undra om jag ville/kunde hjälpa henne imorgon då Axel va lite förkyld å då är de ingen bra idé att gå till dagis. Så imorgon 07.45 så skall jag återförenas med min lilla springare. Guud va jag saknat honom. Och Kristina me för den delen. Kristina är min idol och hon har vart de sen jag träffade henne första gången!. Hon är ensamstående och har haft de tufft . Men hon klarar sig och klagar ALDRIG! Hon är alltid glad och hon har blivit en bra kompis till mig =) Underbar människa ! Inte konstigt att Axel är så underbar! .
Ska bli super kul imorgon iaf och jag längtar!

Nu skall jag mysa me min babe !
Puss å kram
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback