Malin feat Maria inför bakdag! haha

12:13Maria
spara nåra goda bullar till mig då tills jag kommer på besök :):)
12:15Malin
absolut :):)haha asså jag dödar nån snart. jävla borrande ! å stackarws chrille bara ligger i sängen å jag måste gå å handla men ja e fr över rastlös för att gå . hahaha
herregud. börjar bli rädd för mig själv :P:P
12:19Mariahahah men malin1 nU BÖRJAR DU FAKTISKT SKRÄMMA Mig med lite ;);)
o nu blev det blandad storlek på den texten hahah a
12:19Malin
hahaha .. spännande va. MAn vet aldrig hur detta kommer sluta .
12:20Maria
;)
;) hahah nee..
12:20Malin
kommer sluta me att jag anställer borrarna för att borra runt min deg för insåg just att vi inte har nån elvisp. hmm.
12:21Maria
hahahahahahahhaha MALIN!! du e för rolig du
12:21Malin
mer förvirrad tror ja :P:P hahahah
12:22Maria
hahah de med :):)

Hahaha  ! Japp jag skall ta till bakdag idag som ni kanske förstår. Hmm jag har ingen aning om hur detta kommer sluta men jag ger mig in på de nu ! Jag är faktiskt sjukt bra på att baka . =)

Skriver mer sen


Kommentarer
Postat av: Maria

hahahah, goding Malin! Du e för rolig :) Men see ya later baby (L)

2009-10-08 @ 10:35:57
URL: http://maaaariaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback