Mot stallet...

Japp . Chrille och Hans mamma är nere och tvättar. Jag fixar och donar lite i lägenheten. eller aa rättare sagt ligger i sängen eller soffan och spelar guitar hero som jag har hittat på min mobil. Har vart fast i spelandet sen iförrgår morse typ .. Sjukt kul . eller nee men jag kan bara inte sluta spela.

När Chrille är klar med tvätten så har ja tvingat me han till stallet ;) Hihi . Jag skall träffa mamma och Linda som skall komma dit me hennes och Carl's nyfödda lilla dotter nefeli . =) Av de jag sett på kort så e hon helt underbart söt. Så ja tvingar me mig chrille att hälsa på me ;) Mycket barn nu . hihi.

När ja tänker på stallet så börjar jag sakna min lilla bäbis jätte mkt . När han sprang runt där å lekte me idja å jaga katterna . Min älskling saknar dig !
 
Nu funkar inte denna jäääääääävla bloggen bara för att jag skulle lägga upp bilder på plutten ! Men gör det sen istället då !

Ses sen .
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback