Ny vecka...

Japp då var helgen avklarad och den har vart en utav dem bättre.
Fredagen var väll lite tråkig men jag klarade det galant. =) .

Lördag: jag vaknade tidigt av att älsklingen kom hem och pussade på mig innan han skulle åka till jobbet. Bättre uppvaknande kan man inte få.. hihi.. Sen så tog jag på mig och promenerade hem till pappa där farmor redan var i full gång . Vi grejjade lite i trädgården och organiserade lite i tvättstugan. Min Farmor är en utav dom bästa. Mår bra när jag är i närheten av henne. Vi hade en dag på tu mand hand så att säga. Pappa var ju i kiel och Konrad (Farmors man) var i onsala och hälsade på en god vän.
Efter jag vart social ett tag me Farmor så blev det lite stressigt då Elsa var på väg hem till mig och Chrille och jag lite smått hade glömt av tiden. Så jag la benen på ryggen och sprang hem till lägenheten och hann precis hem när Elsan kom . Chrille fick jobba över på gokarten och var kvar där . Elsa gick me och handlade lite och vi satte igång att laga mat. Det blev Grekisk sallad med fläskfilé och pommes å beasås. :D Mumms! Vin till de såklart . Och bra musik å party humöret va på topp. Sen så kom Chrille hem och vi åt å gjode oss iordning för att sedan åka till min lille skalman (Chrilles vän Linus) . Vi kom dit å folket hade redan kommit. Vi har en förmåga att alltid komma sist.. Hmm.. ;P Super trevligt var det och de va sjukt kul att träffa linus igen. Var sjukt längesen jag träffade honom nu och måste erkänna att man allt undrat vad som hänt i hans liv. Vi satt å skratta och prata minnen . Sjukt kul... Sedan helt plötsligt så var taxi beställd och stan ropade. Så de va bara att hoppa in i taxi bilarna och bege sig. Jag och Elsa hamna i olika bilar och jag satt å oroade mig om hur hon skulle klara sig utan att åka med mig . Glömde för en stund av att hon faktiskt är 21 ... :P hahaha...
Kvällen slutade på berså och efter viss förvirring på Centralen när elsa skulle hem å man tydligen ställt om kl så slutade allt  bra och elsa kom hem och jag och Chrille satte oss i taxin påväg hem .

Söndag: Mysigaste dagen på länge. Jag och Älsklingen vakna och båda mådde kanon. Underbart att ingen utav oss var bakfulla. Vi tog oss en promenad ner till torget och handlade lite frukost och söndagsmys. Gick hem och gjorde en god frukost och myste till de. Sen satte vi oss i soffan och kollade på diverse repriser som gick på tv. Mysigt . . . Kvällen närmade sig och vi gjorde iordning tacos tillsammans och åt framför one tree hill (bådas favorit program ;) ) sen så blev det efträtt och ensam mamma söker också ett favorit programm. hihi.. Sen var vi super trötta ., Kollade lite på filmen som gick på trean.. och sen gick vi faktiskt och la oss.

Underbar helg som inte kunde slutat bättre.
Idag är jag väldigt fundersam... Undrar om min kropp försöker säga mig något.. Hmm .. :S Får kolla upp det här när älsklingen kommer hem .. Yäyä..

Skall i ett senare inlägg idag berätta den sjuka historien om hur jag och Linus blev vänner.. :P

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback