Nya planer!

Idag har jag haft en dag då jag funderat på vad jag skall göra eller rättare sagt vad jag vill göra. Har kommit fram till en grej som jag verkligen vill göra. En sak som jag hoppas att jag får möljigheten att göra snart. Kommer mejla dem som det berör imorgon och hoppas på ett svar som får mig att hjälpa ! Det är mitt mål. Jag vill hjälpa.
Det har jag vetat sedan länge. Jag vill finnas till för dom som har det lite svårare än någon annan.

Efter skrivande på 2st a4 papper så är min plan hyffsat igång. Måste bara söka lite "bidrag" m.m. för att få det att rulla igång. Detta är spännande och jag hoppas att få posetiva besked!. Nu har jag verkligen bollar i luften. Och det känns underbart. Imorgon börjar jag med min plan. Tänker inte berätta riktigt nu vad det handlar om . Men håll utkik hör i bloggen för att jag kommer att dela med mig av det snart.

Hade vart underbart att få detta i rullning innan mitt "vanliga" jobb börjar. Spänningen är på topp. Kanske Kanske Kanske behöver jag inte börja jobba med de som just nu står i kalendern börjar den 2november. Kanske Kanske Kanske om jag lyckas med de jag har i tankarna och på papprerna nu kommer att få mig i en helt ny rikting. I en rikting som är en utav mina drömmar ! =) Håll tummarna!

Nu kom älsklingen hem från jobbet och ni som läste förra inlägget vet vad det innebär ;) hahahha .

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback