Skalman!

Som jag lovade... Här kommer skalman....
Det var vinter tider och jag hade träffat chrille för några månader sedan... vi skulle till Sticky fingers och dit skulle även Maurio och Linus. Maurio kände jag sen innan men hade aldrig träffat Linus... Jag och Maurio satt och prata massa gamla minnen och Linus satt precis brevid. Chrille gick på toa och vi fortsatte att tjöta vidare och skratta åt minnen . Jag gav Maurio en puss på kinden och Linus spårade ur. hahahaha .. Asså detta är så kul att tänka tillbaka på så jag dör typ.. Aa iaf . Ut från en dyngrak Linus Bredings mun kommer de ett " Din jäääävla prussiluskan kärring" Jag blev förbannad och ville typ slå han . Va fan trodde han att han va . Han kunde ju ta sin attityd och stoppa upp den någonstanns ! Fly förbannad bestämmer jag min för att åka hem . Chrille ville såklart följa me mig hem . Varav detta leder till en förbannad Linus som ringer 934858394 gånger till Chrille och säger att han skall välja mellan "Den jävla prussiluskan och vännerna" hahahahha Asså ja skrattar nu i efterhand. Men iaf . Chrille slänger väll ut sig något i stil me . Men gee dig Linus .. Väl hemma hos mig så ringer de igen till Chrilles mobil. Han är på toa och jag svarar. Från andra änden hör jag " Är de du din jäääävla hora! "  Wow tänkte ja . Chrille kom från toan å ja sa att jag är ledsen men när ja träffar denna jäääävla Linus igen så kommer ja spotta han i ansiktet å säga att han är den största tönten jag träffat och sen blåsa på honom så han ramlar !

Det var den kvällen...
Det sjuuuka är . Att efter den kvällen så är vi super bra vänner. Iaf från min sida. =) Mitt nya namn blev prussi (Prussiluskan) och han blev för mig skalman för att jag tyckte han såg ut som skalman i bamse .. Haha
Han är min pojkväns bästa vän, och det finns ingen människa som jag har haft så roligt med och ÅT som Linus "Skalman" Breding... haha
Tusen tack för i helgen...
Jag skall försöka filma min lille skalman när han dansar sin special dans någon gång. Den är klockren! Lets dance nästa!
Puss på dig vännen ... :D hahaha

Kom igen tjejer han är singel!!! Bara att kontakta . Dock har vi lite krav på olika saker;)


I min och Chrilles födelsedagspresent (tröjan)

Valborg i mitt diadem... haha

Även kallad Larsa .. hahaha .


/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback