Söndag !

Idag är det familjedag . Eller aa, Malin och Chrille dag.
Jag tog min morgonprommenad till Torget och köpte nybakat bröd och lite annat gott och när jag kom tillbaka hem så hade chrille gjort i ordning kaffet och resten. Åt en mysig frukost å pratade om framtiden. :P Som vanligt typ... Var ju i stallet igår och Linda var där me sin lilla dotter ju . Såå söööt !

Där är dom. Linda och hennes å Carl's lilla Nefeli (Lånad bild från Lindas FB)

Hur som hellst.
Idag blir dagen som så att vi skall åka och lämna lite saker på Liseberg till systeryster som hon behöver ikväll när hon har avslutningsfest med hela Liseberg.
Sen om jag och hjärtat hinner så åker vi till Backaplan och kollar på lite spännande saker ;)

Stör mig på att jag inte kan lägga upp dom bilderna som jag har på lillplutten som jag saknar massa massa !
Hmm skall lösa detta.

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback