STOP!

Fan va tiden går undan. Å den här stackars bloggen glömmer jag bara av. Inte bra. Redag Torsdag imorgon.
Jisses....
Idag har jag vart i på backaplan med Linda och kollat runt lite. Vi har haft seriöst snack me och jag har släppt ett antal bomber. :D haha så nu vet hon en del om vad som kommer hända i mitt liv framöver.. Eller a mer nästa år men aa ändå . I like it...

Igår va jag hemma hos mamma och Jag, Mamma och Hanna tog oss en go mysig promenad tillsammans . Underbart var de. Pratade om livet och dess utmaningar som man alltid lyckas stöta på i fel tillfälle. Jag älskar att vara hemma hos min Mamma. Hos pappa med för den delen. Tror nog aldrig riktigt att jag kommer flytta hemifrån på riktigt. Kommer nog alltid ha någonting både hos Mamma och hos Pappa som bara gör att jag faktiskt fortfarande bor var :P haha .. Vadå hemmakär.. Men men. Tycker självklart också att det är helt underbart att bo me Chrille i lägenheten me.. Men aa kommer aldrig bli lika hemma som hos Mammsen å Pappsen men de är ju bara för att dom finns där också :D hihi

Hur som, när jag kom hem från Mamma så va de kaos. Jag skulle på möte men vi hade ingen bil å jag hade räknat med att vi hade bil så aaa , de blir smärre kallabalik från min sida. Så efter att ha hängt i svalen ett tag med Grace så kom jag fram till att jag får hoppa mötet jag kommer aldrig hinna... Sånt man får ta ibland.
När vi väl några timmar senare fick tag på bil så åkte vi och handlade..
Sen hem och jag satte igång att göra Gulachsoppa. Mums mums .. Super gott va de.
Sen va de nane dags och sängen ropade ...

De var de .
Nu väntar på att hjärtat skall komma hem har förberett maten så de e bara att sätta på potatisen och morotarna å så och sen är de klart typ... :D Men eftersom man aldrig vet när han kommer hem så e de lika bra att vänta med att sätta på den tills han kommer ...

Just de sprang in till Angelica idag me i hennes lilla butik. Vi tjöta lite om hur seriösa vi skulle vara med utklädningen inför Lördag. Både jag och hon kännde ju att vi faktiskt ville vara vrål seriösa. Men aa tråkigt om de bara blir vi.. Aja får prata me de andra å se va vi kommer fram till...

Kanske hinner me å skriva nått spännande sen vem vet
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback