Tisdag...

Hmm ja, vart skall jag börja.
Har inte fått reda på så jätte mkt om min stora plan. Mejlade de viktiga idag och väntar nu bara på svar . Kanon!

Igår när älsklingen kom hem från jobbet så åkte vi till MediaMarkt för att köpa ny telefon till honom då han "råkade" kasta sin nya mobil i marken i fredags... Hmm.. SUCK! Hur som hellst det fick bli en lika dan som han köpte förra veckan . Hoppas att han kan hålla i den lite bättre...!!!!!
Vi bestämde oss också för att vi skall göra om lite i sovrummet. Eller göra om å göra om, vi skall måla eller tapetsera om. Jag skall kolla lite hur jag vill ha de så ska vi sätta igång lagom till nästa månad typ.

Min övertalning om husdjur, eller rättare sagt min lilla skrutten som jag vill skall flytta in här slutade med att vi skall åka och kolla iaf. För kolla har ju ingen dött av sa jag ;) haha . Så de hoppas jag vi gör nu i veckan. Men det kom även ut från hans mun att jag kan få ett akvarium me lite fiskar i om ja nu så jävla gärna vill ha husdjur. Hmm .. Finns de koppel och roliga lekar som man kan ta me fiskarna på ? :S Isåfall okej ...
Yäyä ..
Nu skall jag kolla lite på sovrum på nätet å se om de pluppar upp någon mysig ide. För de är de viktigaste för mig ! Sovrum SKA vara mysiga och romantiska!!!!!

/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback