Trevligt Trevligt...

Gårdagen var super trevlig med god mat och trevliga tjejer till sällskap ... :)
Tiden sprang iväg och Chrille hämtade mig vid halv 1 typ.. Jisses så sent. Och det blev faktiskt nått glas vin igår me . Så idag är jag faktiskt lite seg i huvudet. Har legat och tänkt hela morgonen att min kära pojkvän kanske kan gå upp å göra iordning frukost till mig så här en söndag morgon, Men nee, det har ju aldrig hänt innan så nu tillslut fick ja tvinga han att göra frukost. . . . De känns ju mysigt... haha

Idag vet jag inte riktigt vad man skall hitta på. Det är ju helt underbart höst väder ute. Så man kanske skall ta sig en promenad eller så. Mysigt. Eller om man skall ta och hälsa på någon ...
Aja ni märker vem vi våldgästar sen . :P

Ha en fin höst dag så hörs vi till Ensam mamma söker sen :D
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback