Trött ... :(

Fan va trött jag är . Har mått illa som fasen från och till idag. Jätte jobbigt är de . Men men så är de . Har gjort det mesta idag men har ändå inte hunnit allt. Imorgon blir de att stå å knacka på ica kl 08.00 när dom öppnar för att inhandla det sista. =) Sen blir de hem till pappa och fixa och dona. Nee, jag hann inte åka dit idag .. :S Åkte direkt hit till lägenheten efter mötet med Grace . Så aa nu sitter ja här på min älskade dator igen. FAN vad de stör mig att min mobil inte fungerar  . Hur skall jag göra imorgon. DE är ju inte så smart att gå utan lur i stan. :S Hmm . aja de löser väll sig på nått set.. Vet ju en person som kommer få damp om det inte löser sig och de är min kära man. Han kommer ju inte tillåta mig gå utan lur om jag ska ut iaf. hmm får smyga me de . :S eller nått. Det löser sig så att säga....

Intressant möte va de iaf och Grace är ju världens bästa granne så vi hade en trevlig biltripp dit och hem . Dem har sålt sin audi nu och undertiden så har dom en mint grön skåp bil. hahahah kan ju säga att vi skratta rätt rejält när vi satt där i den som två fån och skulle backa å grejjer. hahha. Stöört !

Nu skall jag gå å hoppa ner i sängen med hjärtat så att jag har fulla krafter imorgon. =) HOPPPAS alla kommer som har sagt att dom kommer. Wiii .
Undrar va hjärtat kommer hitta på imorgon :S hmm, vill jag ens veta de tro . ? Äsch. Jag skall ha kul iaf. å min tele funkar ju inte så inget bråk blir de iaf. hahha .. KANON !

Ta hand om er!
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback