Uppe me tuppen !

Japp idag gick jag upp kl 08.00 och började mitt brödbakande. Drog ju ut lite på tiden igår så hann bara baka bullarna. Men nu är brödena bakade me och står å svalnar för snart kommer Maria hit och äter frukost med mig ! =) Mys mys  . . .

Chrille går runt och har städ nojja . :P SOM VANLIGT ! Jag säger till honom , "Det verkar som om du mår bättre idag?" Det skulle jag aldrig sagt. Haha . Han e faktiskt fortfarande sjuk ! Och han e trött på att vara sjuk. Haha han har vart de en dag :P Men men Älskar han ändå.. hahaha. (L)

Bullarna blev iaf superduper goda igår. MUMS . Brödet har jag inte smakat på än, eller aa rättare sagt frallorna. MEn dom skall smakas nu när Maria kommer. . .

Känns som ja e 78år och har kafferep såhär på morgonkvisten. Haha men fy tusan va mysigt iaf . :)

Tjolahopp nu kilar jag å fixar det sista.

Hörs sen
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback