Vart skall man börja..

Hmm får la stapla upp de å aa .. (?)

Måndag: I måndags så gick jag upp me Älsklingen när han skulle upp till jobbet för jag skulle ju också iväg till "jobbet" skulle ju passa min lilla Axel. Trött som fan var jag å trodde jag skulle dö... Men men . Satte mig på bussen och lyssna på radio och när jag kom fram så möttes jag av en överlycklig 3åring som kommer springandes mot mig å kramas. Kan ju säga att tårarna hängde i luften hos mig . Åå han hade blivit så lång och stor sen sist jag såg honom innan sommarn. Lilla killen ! Vi hade super mysigt hela dagen och Kristina (Axels mamma) kom hem igen vid 13.00 då jag sprang iväg till Shalgrenska. Där mötte jag upp Maria som var me som lite stöd till mig . Kändes bra. Nu är allting bestämt och det är bara väntan kvar... HATAR och VÄNTA ! ;(
Sen efter besöket på shalgrenska så åkte jag och Maria och tog en fika på backa plan och eftersom chrille jobbar där så lämnade jag Maria där som skulle åka hem till Johan och jag gick och mötte upp Chrille som precis slutat jobbet. Så åkte vi hem . :)

Tisdag: Upp och hoppa igen kl 05.50 göra sig iordning lite smått och åkte iväg till Axel även denna dag... Mysmys... Vi byggde lite tågbana och kollade lite på film och sen så började vi baka. Axel ÄLSKAR att baka. Så de blev muffins och masssor me bröd ! Gick super bra som alltid och vi var båda två helt slut efter baket .. Gjorde oss lite sen lunch och åt tillsammans . Sen hittade Axel på en lek där man skulle låtsas att man var i skogen och plockade Kantareller och Carl Johan svamp. (Axel är en VÄLDIGT smart och tidigt barn) Så aa ut me alla legobitar på hela golvet i hans rum å sen "plockade vi svamp" i typ 1½ timme. hahaha .. Men de va mysigt . Vilken fantasi dem har . Längtar efter egen.. :( ... Kristina kom hem från skolan vid 16.30 då var jag heeeeelt slut.
Åkte hem och mötte hjärtat hemma. Det blev snabb middag innan de va möte med "Arbetscoach Maria" på skandic opalen... Gick bra .. sen åkte jag hem och färga håret. Fråga mig inte hur jag orkade. Men de blev bra iaf. Blev min orginalfärg vilken känns bra... :D

Onsdag: Sov ut till 09.00 innan jag gick upp och klädde på mig och tog en promenad hem till pappa. Fixade och donade där lite och sen tog jag bussen till kungälv och tandläkarn... Och sedan fikade jag me Hemie, Mkt trevligt och vi har typ inte träffats på ett år så de va jätte kul att se honom igen . :D
Sen åkte jag hem till Mor och hade en super trevlig kväll Jag Mamma och Hanna åt en god middag och tog oss ett litet glas vin och pratade sådär mkt som man bara gör döttrar och mamma . ;) . Sen så kom Martin me. Och han fattade nog ingenting när vi var igång som mest och pratade om allt. hihi..
Sen kom hjärtat och hämtade mig efter han hade jobbat på Gokarten. Så vi var itne hemma förens 23.15 typ... Supertrötta!!

Torsdag: Igår så vaknade jag rätt tidigt igen pratade med Denise och vi bestämmde oss för att ta en lunch i stan. Hade inte träffat henne på jätte länge. Så de va trevligt och jag fick träffa hennes lilla vovve som hon tagit hand om då den inte haft det så bra innan hos sin förra ägare så Denise tog över henne . Lilla Busan. Super söt.
Vi tog en lunch på Sense, mitt favvo lunch ställe. Jag åt som vanligt Sushi och Denise en räkmacka. Dom har världens godaste sushi på sense. MUMS ! Jag skulle kunna leva på de varje dag. hihi.. Sen så åkte vi hem hit till lägenheten och tog en promenad med lilla Busan bort till kättilsröd och så. Trevligt. Denise åkte hem och jag stressade loss här i lägenheten. Skulle befinna mig i Mölndal för affärspresentations möte -.. De gick super bra !

De va min vecka. :P

Fredagen skriver jag om en stund. . . Vi har ingen mat hemma :'( Måste gå å handla men är jätte hungrig. Macka utan pålägg? Hmmm :S Njaaa..

/Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback