Woopsidaysiiii!

Jahaja, Då sitter man här igen . Skall försöka skriva ett inlägg som inte irriterar folk denna gången !!!!
Då skall vi se !
Hmm.. Förstår faktiskt inte vad det är som är så irriterande. Men jaja . Respekt handlar det om vilket jag ALLTID tar hänsyn till när jag skriver blogg. Men men . Orkar inte ens lägga energi på att förklara...

Hur som. Idag har jag vart me Älsklingen på backa läkarhus då jag trott från första början att han har halsfluss. Och vem hade rätt. Jo! Jag ! Det var halsfluss som spökade... Så nu är det pencilinkur som gäller från honom. Och jag får väll hoppas att inte jag åkt på de.. :)

Nu sitter vi hemma i soffan och latar oss lite . ;) Det får man göra ibland me faktiskt.. Kanske tar oss en promenad sen eller liknande. Får väll se vad hjärtat orkar .

Skall säga GRATTIS till Maria som blev med bil idag. hihi hon köpte en nissan privera tror jag den hette...
Så den skall jag få se på onsdag då hon kommer hit på morgonen. Vi skall ta en god frukost sedan om vädret tillåter så skall vi gå ut på en mysig promenad i den otroligt vackra hisingsparken som jag tror den kallas. Haha helt sjukt att jag inte är säker på vad det heter trots att jag är uppväxt här hela mitt liv typ. Jaja . Det skall vi iaf göra och sen kanske Elsa kommer hit me och tar en fika med oss. =) Får se om vi åker in till stan eller håller oss långt därifrån...

Ne helt ärligt talat så har jag total bloggtorka just nu . Blir bara trött när folk stör sig på onödigt stuff! .

Ta hand om er.
Återkommer inom kort...
/Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback